4 Ekim 2017 Çarşamba

sülüklü göl

 uzun zamandır bu kadar sessiz ve huzur veren bir yer görmemiştim.yaz aylarında bu kadar sakin bir yer bulmak oldukça zor gerçekten terapi gibi geldi.sülüklü göl adını uzun zamandır duyuyordum,birkaç kez gitmeye niyetlendim ama bir türlü nasip olmamıştı.
 oraya vardığımda aklımdan ilk geçen buraya gelmekte çok geciktiğim oldu
 harika bir gezi ve dinlenme fırsatı oldu benim için gezdiğim harika yerler listesine girdi bile

 göle varmadan daha yolunda büyülenmeye başlıyorsunuz.yola eğilen ağaçlar adeta sizi karşılıyor.
 sadece varmanın değil,yolda olmanın tadına fazlasiyla varıyorsunuz.göle vardığınızda ilk dikkatinizi çeken şey müthiş bir manzara oluyor.manzaradan birkaç foto





bu arada sülüklü göl dokurcun yaylasından bu şekilde görülebilmekte


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sülüklü göl

 uzun zamandır bu kadar sessiz ve huzur veren bir yer görmemiştim.yaz aylarında bu kadar sakin bir yer bulmak oldukça zor gerçekten terapi...